(044) 279 85 78
cntbhpp@gmail.com

Українські компанії виходять на Польський ринок

З 12 по 14 вересня 9 українських виробників взяли участь в бізнес-форумі "Poland-Ukraine". Організаторами української продовольчої торгової місії у Варшаві виступили Ukrainian Food Export Board спільно з Асоціацією українського бізнесу в Польщі.

Цього року український продукт представляли наступні компанії: "Малбі Фудс" (ТМ "Міленіум"), "Петрус-Кондитер", "Галіція Дистилері", "Імпак" (ТМ Овочиста), "Мінераліз", “Мілкіленд ЕУ”, "Миронівський хлібопродукт", "Тернопільський молокозавод" (ТМ "Молокія"), "СПС" (ТМ "Приправка"). Протягом трьох днів представники даних компаній зустрілися з торговими мережами, імпортерами та дистрибюторами й почали вести з ними переговори стосовно постачання української продукції на польський ринок. Серед польських імпортерів на форумі були присутні такі компанії, як Sweets United, ExportPlan, Intellect Management, UkrGoods, TransSer, загалом відбулися зустрічі із 25 компаніями. За думками учасників форуму українська продукція за смаковими якостями дуже вигідно може відрізнятися на європейскому ринку.Голова Ради з питань експорту Украиїни Богдан Шаповал вважає, що українська продукція сьогодні має великий експортний потенціал в Європі. Він зазначив: «Польський ринок дуже консервативний й на нього дійсно складно входити, через високі вимоги та стандарти. Однак слід зауважити, якщо компанії вдається почати співпрацю із такою торговою мережею, наприклад, як  Auchan Polska, то вона отримує певний статус й лояльність не тільки на польському ринку, а й на ринку ЄС.

                           agronews.ua

Добавил: CNTB, 17.10.2016, в категорию Дайджест