Огляд періодичних видань №3 2021
Потенциал какао недоиспользован //Хлібний та кондитерський бізнес. - 2021. - №4, травень. - С. 5.
Алергія або харчова реакція? //Хлібний та кондитерський бізнес. - 2021. - №5, червень. - С. 20-21.
Гук, П. На вибір покупців впливають перш за все смак і ціна/ П. Гук //Хлібний та кондитерський бізнес. - 2021. - №6, серпень. - С. 12-14.
Вчені патентують функціональні десерти //Хлібний та кондитерський бізнес. - 2021. - №6, серпень. - С. 7. - ІПДОНУХТ
Як компанії змінюють рецептури продуктів. Оновлені вироби мають бути більш поживними, але й не менш смачними //Хлібний та кондитерський бізнес. - 2021. - №6, серпень. - С. 28. - ІПДОНУХТ
Виробництво "здорових" харчів простимулюють //Хлібний та кондитерський бізнес. - 2021. - №7, вересень. - С. 6. - ІПДОНУХТ
Марчук, О. Впровадження стандартів НАССР і BRC: очікування та реальність/ О. Марчук //Ягідник. - 2021. - №4, жовтень-листопад. - С. 96-98.
Застосування антиоксидантів в технології харчових продуктів //Хлібний та кондитерський бізнес. - 2021. - №9, листопад. - С. 16-17.