(044) 279 85 78
cntbhpp@gmail.com

На Одещині виробляють унікальне органічне вино за міжнародними стандартами

Фермерське господарство “Перлина Струмка” ТМ V.Petrov на Одещині – єдине серед українських виноробів, яке отримало сертифікат “Органік Стандарт”.

Засновник підприємства Валерій Петров розповів про тонкощі органічного виноробства, пише Агробізнес із посиланням на Seeds.org.

Як розпочав справу?

За словами Петрова, все почалося ще у 90-тих. У 1984 роціразом з друзями та сусідами заклали перші 0,4 га технічного винограду. Проте одразу виникли труднощі. У 1985 році вийшов горбачовський наказ про “сухий закон”. Тож, поки діяв цей закон, були спроби перейти на десертний виноград, але виходило не дуже ефективно.

“Зрештою ми все ж таки повернулися до виноробства і, як виявилося, не помилилися з вибором. Американський волонтер-науковець, який приїхав до нас по програмі USDI, зробив аналізи ґрунту, води в лабораторії міста Бостон, довів, що с. Струмок на Одещині є унікальною територією для виробництва вина, адже знаходиться на одній географічній паралелі з всесвітньо відомою французькою провінцією Бордо”, – розповів фермер.

Чим може зацікавити виробник?

Як зазначив Петров, вони постійно намагаються вдосконалювати технології, слідкувати за всіма трендами, а також підвищувати власну кваліфікацію, переймаючи досвід в розвинених виноробних країнах світу: Франції, Італії, Іспанії, Німеччині, Угорщині, Румунії, Молдові, Грузії, Канаді, США, Чилі, ПАР, Ізраїлі, Новій Зеландії.

“Перлина Струмка” від V.Petrov поки що єдина в Україні компанія, яка отримала сертифікат “Органік Стандарт” на виноробство. За словами власника, саме за органічною продукцією майбутнє. Такий складний шлях був вибраний, щоб пропонувати споживачам справжнє вино, а не сумнівної якості напій, який складається лише з хімічних компонентів.

Які плани на майбутнє?

За словами фермера, їхня кампанія ще не має достатніх обсягів для продажу у мережах супермаркетів, але виробництво розширюється.

“Ми почали відносно нещодавно, тільки отримали ліцензію на розлив, акцизну марку тощо, тож у нас не ті обсяги, які цікаві супермаркетам. Але в будь-якому разі ми не плануємо виходити в масмаркети – це не наш потенційний покупець. Наш споживач цінить якість, органічність та автентичність, і розуміється на тому, що саме є справжнім вином, а що – лише дешева підробка. Тож ми більше орієнтуємося на крафтові крамниці, кафе та ресторани”, – розповідає Петров.

 

 

https://shotam.info

 

Добавил: CNTB, 17.09.2021, в категорию Цікаві факти
Просмотров: 280 | Загрузок нет | Рейтинг: 5.0