(044) 279 85 78
cntbhpp@gmail.com

Українців приваблюють екстравагантні алкогольні напої

AgroNews.ua. -25.12.2019

На алкогольному ринку України, окрім традиційних напоїв, сьогодні можна зустріти досить екстравагантний товар. Наприклад, один з вітчизняних лікеро-горілчаних заводів випускає чорну горілку, а з-за кордону в Україну везуть синє вино. Експерти кажуть, що це маркетингові ходи, які, як показує практика, подобаються українцям, передає УНН.

Так, за словами експерта алкогольного ринку Ігоря Товкача, незвичний алкоголь – нішева продукція, але вона привертає увагу споживачів. “Це такий підхід, передусім, пов’язаний з маркетинговою активністю, яка відповідає бажанням людей спробувати щось нове і незвичайне. Ніколи, наприклад, не куштували, не бачили чорної горілки – а тут вона доступна для покупки, чому б і не спробувати. Такі напої – вони, як правило, нішеві, мають нішеве значення, яке відрізняє продукт від тотожних категорій. Тобто, це така певна різниця, за допомогою якої просувається напій: “у всіх біла горілка, а спробуйте чорну”. І дійсно, є багато людей, які хочуть спробувати новинку, тим більше на свята, щось оригінальне і незвичайне поставити на стіл. І до речі, не тільки у свята – напій відрізняється від інших, і це приваблює”, – вважає він. Товкач каже, що є різні маркетингові стратегії впливу на споживчі переваги. “І коли у тебе все однакове, то маркетологи, реагуючи на потреби покупця, придумують щось новеньке. Потрібно вносити елемент новизни у звичний для споживача ринок і давати вибір. Як ще змінити горілку? Зробити її без спирту? Це вже буде не горілка, а ось така новинка – вона безумовно приверне увагу”, – прокоментував він.

agronews.ua

Добавил: CNTB, 29.01.2021, в категорию Цікаві факти
Просмотров: 303 | Загрузок нет | Рейтинг: 5.0